Var på skolan idag :)

Hej !


Nu har jag kommit hem från skolan för en ganska lång stund sen. När jag kom hem så statt min syster på datorn så jag lånade den bara så ska snabb blogga nu. Idag har jag varit på skolan hela dagen vi hade idrott, matte, engelska, och svenska sen hade vi då rast och lunch. efter idrotten så fick vi semlor av 5:orna dom hade gjort dom igår till alla klasser. dom var jätte goda. :) snart ska jag fara till stallet ska äta sen ska jag åka vid 5 tiden då felicia ska dela ut hästarna om hon ska till stallet annars blir det att åka vid 6 tiden. Vi ska äta korvstroganoff (stavning) och ris ska bli ganska gott. Det var inge god mat idag frö det var typ nån slags köttkrytta med potatis. Imorgon ska jag nog inte göra något särskilt efter skolan. Men nu ska jag gå och kolla på fb (facebook) och typ inte göra så mycket mer kanske göra mig iordning på en stund när mamma säger till att vi ska göra oss iordning eller så gör jag det efter maten det får jag se hur jag gör. :)




Dom var jätte goda. :)




Kommentarer
Mormor

SEMLOR!!!! Jaa! Wao! Yes! för att ERIK SAADE VANN MELODIFESTIVALEN!!! Det var rätt låt som vann.

2011-03-13 @ 10:15:38
julia

svar: hej! jag har köpt den på en affär som heter indiska, haha jag brukar aldrig köpa saker därifrån men jag hittade faktiskt den halsduken där :)

2011-03-14 @ 21:42:03 | http://julleengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback