Förlåt !!!

Hej !!!
Förlåt att jag inte bloggar nånting men de är ju för att jag har Candy jag måste ta hand om två gånger i veckan + att jag har ridning på tisdagar men nu ska jag försöka hinna med att blogga även fast jag har en Sköthäst. ;) Snart ska jag till skolan. Vi ska ha idrott och de blir lekar också var de nå annat. Ikväll är de ridning, vi ska ha tempoväxling och jag vet inte vem jag vill ha men jag tror jag vill ha bellman, boss elr nån annan. nu ska jag gå till skolan snart elr jag ska gå och klä på mig.
PS. Min syster felicia ska göra en header till mig så hon kanske skriver några inlägg ;).
Ha en fortsatt trevlig dag :)
/ Emilia <3

Kommentarer
farmor

Ha en trevlig skoldag. Lär dig mycket.

2012-02-07 @ 12:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback