FÖRLÅT !

Hej !!

FÖRLÅT att jag inte har bloggat på typ tusen år men har typ inte orkat och har också tagit en paus från min blogg.

Men vad tycker ni om min nya header det var min syster Felicia (www.feliiciapersson.blogg.se) tack vare hon så blev den så himla fin :)

Nu är det söndag och imorgon är det skolan (blir tråkigt) men det blir kul och träffa kompisarna. I veckan har det ju varit höstlov och jag har typ inte gjort nå annat än att vara i stallet och vara med kompis :P Sen förra veckan på måndagen så hoppade jag med Candy och då ramlade jag av henne men det var en slow avramlig.

Så här gick det till jag hoppade henne i galopp och då hoppade hon se efter hindret hade vi tre bommar på market och då galopperade hon över dem sen så galopperade hon och drog ner huvudet medans jag hade klappat henne på halsen så stog jag upp sen lyfte hon på backen och så tippade jag över hennes hals.

Men jag satte mig upp igen och hoppade sen så höll jag på att ramla av igen men det gjorde jag inte och då höll jag fast runt hennes hals och då fortsatte jag hoppa mer sen sista hoppet gick det jätte bra utom att jag ramlade av eller höll på att ramla av.

Sen den här veckan på höstlovet på tisdagen på BRK (bodens ridklubb) fick jag kotten som jag ville ha sen gjorde vi en övning på en liten volt och då skulle vi fatta galopp från skritt och det gick bra på höger varv och sen på vänster gick det inte så bra för då började hade bocka tre gånger och försökte få av mig men jag höll fast runt hans hals och den andra gången då bocade han lika många gånger då försökte han få av mig igen men jag höll fast hans hals och då ramlade jag inte av som tur var men sen gick det bättre. :)

Och nästa gång har vi lös hoppning och det ska bli roligt. :) :) 

                                              
                                           
                                                          / Emilia

Kommentarer
Carro

Äntligen ska du börja blogga igen Emilia!!

Syns imorn

2011-11-06 @ 16:46:08
emilia :)

haha ja :D

2011-11-08 @ 15:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback