Stallet snart :)

Hej !


Idag slutade jag kl. 13.10 då kom jag hem gick på datorn och åt lite mellanmål. nu sitter jag och ska göra läxan kan den ganska bra. Snart blir det stallet med felicia och den andra felicia i min klass ska bli roligt. Idag blir det att rida på banan för nu är det mjukt där. Idag blir det och jobba henne lite hårdare för att vi har bara ridit ut dom här sista dagarna när det var så halt. Kl. 17.00 kommer mamma hem då ska vi äta och byta om till ridkläder och smsa felicia (min klasskompis) innan vi åker så hon vet att vi kommer och hämtar henne. Nu ska jag gå och göra min läxa klart till imorgon jag har två prov den hr vecka så nu måste jag gå och göra dom. Ses sen. 






                                                     / Emilia :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback