Farfar snart!!

Hej!!
Nu snart ska jag och familjen till farfar. Vi ska först till ICA maxi och köpa godis och sånt sen ska vi til farfar. Vi ska äta middag där och sova över där till imorgon alltså lördag. Vi ska till BRK och kolla på programridningen som Pauie och Qurre och Rebecca och Dammie, de ska bli så himla kul och se dem imorgon. LÄÄÄÄÄNGTAR. !!!!! Nu snart ska jag gå och packa och sen vänta på att pappa ska komma så vi kan åka. Idag var jag på skolan och det var kyckling niggest och ris till Lunch det var super gott jag åt typ 6 st vlev så sjukt mät kanppt att jag orkade böja mig ner :P. Men nu måste jag. Kan bjuda på en bild medans jag ändå håller på med datorn :P.
Det får duga.
/ Emilia ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback