Från skolan!!

Hej !!
kom hem från skolan för typ 30 minuter sen typ. Idag hade vi uteaktiviteter på skolan och då valde jag skridskor. Det var jätte roligt specielt när jag åkte med Elmina Emilia I och Amanda. Vi gjorde allt möjligt typ körde ta fatt, åka så långt som möjligt och sen körde vi två och två att man skulle göra typ en uppvisning och sånt och det var roligt. Och innan de så hade vi kör, svenska och Biologi dem första gångerna och sen rast då satt jag Carro Frida och Daniel och planerade klassenstimme ifall de inte blev uteaktiviteter. Nästa lektion hade vi Svenska och sen Historia och sen var de lunch och då var de potatis med brunsås och nå köttgrejs det var ändå ganska gott. Nu snart ska jag gå och äta kladdkaka och sen blir de att inte göra någonting :).
Där har ni ganska många bilder var bara tvungen att lägga in bilder på henne för det var så himla länge sen och dem första bilderna på vinter speciellt för att de var första gången vi tog hand om dem. :)
/ Emilia :)

Kommentarer
Åsa H

Hejsan, vad fin blogg du har. Du skriver jätte bra. Snygga bilder på hästen. =)

Kramar

2012-02-11 @ 19:10:35 | http://hempan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback