Stockholm Horse Show

Hej !!

Nu snart smäller det och då är vi på Stockholm Horse Show. Ska bli så kul. Vi åker dit på fredag, flyget går på morgonen kl. 11.00 när vi har landat så ska vi åka till bästa kusinen. Sen ska vi till Stockhom horse Show för att då ska vi gå på mässan innan för annars hinner vi inte gå på mässan gör det håller ju på till kl 23.30 tror jag är inte helt säker. Jag är jätte TAGGAD för att det ska bli så kul. Men nu ska jag gå och packa min resväska det blir inte så mycket att ha med sig bara typ två tröjor två par byxor och myskläder och så klart min ziperall. :D


 Ska bli så kul :)


                                               /Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback