Candy, Cassanova och Bella.

Hej !!
Som ni märkte i förra inlägget var ju att jag skulle till Candy med cecilia och felicia. Vi var och lede dem ute eftersom det var så kallt ute och vi har ju inget ridhus. Det gick faktiskt jättebra att leda dem, dem skötte sig jätte bra. Vi lede först till slutet av Blåbärsstigen till höger tror jag sen gick vi till banan och travade lite där jag gjorde lite framdelsvändning och travade med henne. Det var roligt faktiskt men mamma fick ta över henne för att jag började frysa jätte mycket. Imorgon ska jag åka skridskor med många tjejer i klassen ska bli kul. Nu snart ska jag gå och sova är såå himla trött. Ha en trevlig kväll :) <3 <3
En bild på mig och min älskade syster som precis kom med en kladdkaka. :)
/ Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback