Kaninhoppning :)

Hej !!


Idag har jag varit med min kompis Celina till boulhallen där dom hade kaninhoppning Felicia var där och hoppade med diva och bambi det gick ganska bra för henne men hn fick ingen prisrosett den här gången men det kommer säkert komma hem nån prisrosett nån gång mne det har ju kommit hem några prisrosetter på förra tävlingar. Så jag och Celina ville kolla på. Den började kl. 10.00 och typ slutade 20.30 men jag och Celina åkte dit kl. 12.00 och då var vi där till 20.00 ungefär. Då när vi åkte hem så skjusade (stavning) vi hem Celina till hennes mamma. Sen när jag kom hem åt jag middag. Det blev en väldigt sen middag för att vi kom ju hem ganska sent. Efter jag har ätit så gjorde jag min matte-läxa men jag är klar med den nu. Så nu snart ska jag gå och sova för annars är jag trött imorgon när man ska till skolan. Imorgon blir det Cassanova och Candy så det ska bli jätteroligt :) Hoppas det blir att rida på banan :). God natt ;)


                                      /Emilia :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback