Var hos Candy igår :)

Hej !
Igår var jag hos min skötarhäst Candy. Jag provade rida barbacka det gick jättebra. Sanna följde också med också sov hon hos oss. Vi somnade efter 23.00 och vaknade av att en hund skällde för dammsugaren var ivägen så då blev jag och Sanna väckta av han och klev upp 9.30. Idag ska och rida på BRK (Boden ridklubb) vi ska ha hoppning hinder i följd och det ska bli kul och jag skulle vilja rida Lina elr Boss. Igår var jag och klippte mig hos emmy's frisering jag klippte topparna och sen klippte jag sne lugg. Jag blev jätte nöjd, jag har knäppt kort men har inte hunnit ladda dom till min dator ska göra det imorgon om jag hinner :) Men ska gå nu.

Kommentarer
Elin

vad duktig du ar emilia. skulle aldrig vada sitta pa en hast och absolut inte utan sadel!! :)

2011-03-02 @ 04:37:33
Charlotta

Haha, jag bor nästan vid Emmy's x)

2011-03-02 @ 10:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback