Stallet igår

Hello !

Igår var jag i stallet och då hade vi hoppning vi hoppade bana, jag fick Lina hon var ju trög som vanligt men det gick bra. Jag var med Sanna igår hon gick hem vid 17.00 för hon hade sovit över hos mig och då ville hon vid den tiden för hon skulle bort till en kompis imorgon och då ville hon hinna packa och umgs med sin familj. Idag blir det och vara med Malin (www.kaninsally.blogg.se) vi ska gå ut med hundarna och sen typ inte göra så mycket :) Det ska bli kul. Ikväll ska jag till Candy och rida henne som jag brukar göra :) också ska jag ge henne mat och de :) Men nu skaj ga gå och äta nå lunch och typ se på tv kanske äta lite chips just nu är jag hemma själv och ska ju till Malin vid 12.00 :) 

 





Kommentarer
Sanna W <3

Hehe, kul :))

Men du jag har startat en ny blogg nu:) Den heter www.horsesismydrug.blogg.se :)Kolla gärna xD

2011-03-05 @ 00:26:00 | http://horsesismydrug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback