Provfilmning för statist till reklamfilm

Hej !


Idag ska jag provfilma för en reklamfilm vi får veta om vi kommer med till veckan innan torsdag för då ska reklamfilmen spelas in. På provfilmen ska jag säga mitt namn, hur många år jag är, och mina intressen. Sen ska jag gå och kasta en snöboll och gå 5 m fram och tillbaka. Om jag kommer med så kan ni kolla på tv:n efter en reklamfilm med däck. Kan skriva om jag kommer med elr inte. Nu snart ska vi åka dit sen till farmor för hon fyller år. Sen ska vi åka till en kompis som mamma och pappa känner, för han fyller också år idag. Sen ska vi hem och mysa och imorgon blir det skola.




Kommentarer
Mormor

Ja, det låter lite spännande det där med provfilmning.

2011-04-09 @ 15:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback