Pagla

Hej !

Idag har jag varit i pagla och åkt skidor. Man fick välja om man ville tävla eller vara med i öppen klass jag valde öppen för jag kan typ inte nå mycket med skidor och jag är inte så snabb som dom som går i skidor. Just nu lyssnar jag på musik. Jag har redan ätit middag det blev en tidig middag för att min syster till stallet och då fick vi äta tidigare. Jag mamma och felicia åt pommes och korv det var gott. Imorgon blir det och åka till sköthädtarna Candy och Cassanova. :) Ska bli kul. :) Det bli skola som vanligt imorgon sen hem och byta om och fara till hästarna. 

 

Hittade den här bilden på google det är inte jag som knäppt kort hittade ingen annan bild så tog den här det är ju inget skidspår på det här men det blev en bild iallafall. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback