Hemma från fjällen

Hej !

Nu har jag kommit hem från fjällen vi har då varit i husvagnen och ser nu på Wallander sen ska jag gå och sova är trött efter typ 3 och en halv timme det är långt. Vi åt på en resturang i arjerplog Harry's pizzeria det tog typ en halv timme för dom och göra pizzorna för jag Felicia skulle dela på en capriccosia och mamma och pappa skulle ha en liten pizza var. Sen satt jag och felicia (syster) och typ var helt tokiga i bilen haha vi hade det jätteroligt :) I helgen har jag typ bara sutit i husvangnen medans mamma och pappa varit och jagat men när dom hade jagat klart så åkte jag med familjen skoter det var kul, jag köra både Ski-doo och ragnarn :) Ski-doo var mycket lättare å köra än rangnarn :) Det är därför jag inte har lagt ut nånting i helgen.


                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback