Varit på på stan

Nu har jag precis komkit hem från stan och jag var med mamma, pappa, syster och en kompis :D Jag har inte köpt nånting men jag var på granngården och skulle kolla på ridstövlar men det fanns inte i min storlek eller det var inte dom jag sökte efter. Sen eter granngården var vi på elgiganten och köpte pläck till skrivaren där nere sen spelade jag wii på elgiganten eller jag prövade det var kul :D Sen åkte vi på ica och köpte varm korv i luleå eller vi var i lule hela dagen idag :D Sen efter ica åkte vi hem. och nu sitter jag i soffan och sitter och kollar in facebook lite gran och nu ska jag gå och äta middag och vara med min och systers kompis :D Missa inte ponnyakuten om nu ni är intreserad att av det :D

Kram emilia :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback