Varit i stallet :D

Hej!

Nu har jag kommit hem från stallet och ligger i sängen och ska snart sova imorgon blir det skola som vanligt och det blir slöjd slutet av dagen då blir det träslöjd, de blir och gå till Måräng. Idag på stallet var det uteriit det var kul jag red en häst som heter lina som jag brukar rida många gånger min favorithäst i stallet :D vi plumsade i paddoken och red en sväg ute i skogen fast det var nära BRK vi galopperade ingenting för det blir för jobbigt för hästarna, Lina som jag red var pigg som hon aldrig brukar vara inomhus men hon är pigg ute hon och jag fick gå sist för hon är backrädd. Vi bara travade och skrittade när vi skulle trava så blev det några små galoppsteg men då saktade jag in henne :D 

                                        

Här är hästen jag red Lina :D Men nu ska jag gå och lägga mig god natt :D <3

Kommentarer
Mormor

Jag såg på mammas blogg att ni hade varit på miniklubbtävling, kul! att allting gick så bra, vad ni är duktiga! Jag skulle aldrig våga sitta upp på en häst.

2011-02-06 @ 18:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback