På Stallet igår

hej !

Igår hann inte jag lägga ut nånting på bloggen för jag var i stallet för när jag kom hem var jag jätte trött.
Men iallafall så var jag och hyrde en häst som heter Lina.
Hon var trög men det gick bra från börjar var hon lite pigg men sen i slutet blev hon jätte slö.
Vi åkte dit kl 9 på morgonen och vi mokade boxarna medans hästarna var ute.
Sen gick och åt lunch och sen soppade vi i stallgongen och gjorde fin där.
Sen kl. 13.30 tog jag, min syster och två andra kompisar in hästarna vi skulle rida.
Jag red en häst som heter Lina, min syster hyrde en häst som heter Amira våra två kompisar hyrde Harry och Bellman heter dom två hästarna.
Sen borstade vi dom sen red vi dom och det var jättekul för jag galopperade henne och hon är annars jätte trög men nu var hon inte det.
Så det blev jättekul.
här kommer en bild på hästen jag red :)




Jag hade ingen annan bild på henne men det var med min syster och det var på mini klubb tävlingen men jag hoppas att det inte gör nånting :)

Kram emilia till alla mina läsare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback