Nyårsafton:)

På nyår var vi hos farfar också men det var kul för vi har typ alltid varit hos farfar när vi firar nyår. 

                                    

Här kommer bilder på nyår när vi är hos farfar. Så här såg jag ut på nyårsafton. 


                                    

Här är förrätten på nyårsafton. Den var inte så god som jag trodde den var men den var ganska god. 

                                    

Här kommer middagen på nyårafton. Den var jätte god. 


                                 

Här kommer hen nästsista bilden på maten. Efterrätten den var super god. Jag älskade efterrätten. 


                                  

Här kom min och syster hello kitty drika den var också jättegod ni hittar den på ica supermarket tror jag det var. Den var god. Nu kommer bilder åpå när vi släppte iväg ballonger eller vad det nu heter jag kommer inte iåg vad det hette :) 

                               

Här kommer bilder från nyårafton när vi släpper iväg ballongerna eller vad det nu heter. Det bar jätte klu det var jag och min syster som släppte iväg på den där bilden mamma släppte iväg en också vi köpte dom här för vi har ju en hund och han blir rädd om vi skjuter raketer så pappa köpte dom istället för raketer :)

Ha en bra dag:)

Kommentarer
Louise Nachtweij

Men då vad god mat! avis jag blir :)

2011-01-05 @ 12:20:14
jeanette

vad fin du var <33 o vad god mat..hello kitty drickan verkar god =)

2011-01-05 @ 22:06:17
Josefine

Åååh vilken snygging på första bilden ch vad långt hår du har fått!

Vad mysigt ni verkar ha haft det, god mat och vad kul med de där ballongerna :) pusss

2011-01-06 @ 14:46:58 | http://essymariajosefine.blogg.se/
elin

söt du är! jag tycker sånna dära ballonger är super fina när de är uppe i luften :)

2011-01-06 @ 16:37:31 | http://joelin.blogg.se/
Ulrika

Hej Emilia.. lika snygg som alltid.. Det verkar som eran nyårsafton var toppen med godmat och dricka.. Men vart har ni hittat dessa ballonger man tänder och släpper upp i luften.. vad heter dom.. Ska investera till nästa år.. Många kramar Ulliz

2011-01-06 @ 21:27:52
Sanna <3

Vad du är fiiin <333 Maten såg ju jättegood ut! <3 xD

2011-01-08 @ 21:43:40 | http://sanisann.blogg.se/
Stina

vad fin du va!!<3men vars köper man sånna lysballonger?

2011-01-12 @ 18:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback