Morgonpigg

Idag var jag jättepigg på morgonen som jag nästan aldrig brukar vara för jag brukar typ vackna kl. 12 på morgonen. Men nu gjorde jag inte det. Igår så satt jag på datorn till kl. 23.30 jag var jätte trött också hade jag ont i magen :( Men nu har lite gått över nu :) Idag vet jag inte vad jag ska göra jag kanske ska smsa kompisar eller nånting jag vet inte. Igår kväll satt jag och kollade på tv med mamma och papppa min syster var hos en kompis medans jag såg på tv så åt jag en smoothi den var jätte god men jag hann äta lite innan jag knäppte kort på den så det kanske ser lite konstigt ut. Ni ska få en bild på min smoothi.

                               

Den var jätte god :)

Idrigenser: Hallon eller vad man nu vill ha i den, kesella vanilj också sen blandar man i det i en mixer man häller i allting i mixer.

Så pröva ni också :) ha en bra dag // Emilia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback