Mina julklappar

Här kommer mina julklappar som jag fick av min släkt och kompisar :) 


                                   

Här är min nya telefon som jag fick köpa för mina pengar jag fick i julklapp det var som att jag fick den i julklapp men jag köpte den med mina pengar jag fick i julklapp men nu har jag på den skalet från www.skal-man.se så man kan gå in drä om man vill ha skal på sin mobil det här skalet kostade  99 kr men det bror på vilket man köper. 


                               

Här kommer min mobil utan skal och så här ser den ut på verkligheten. Den här mobilen köpte jag på expert i luleå :) Jag tycker iallafall att den är bra oh mycket spel är det. 

                               

Här kommer ljusstaken i mitt rum och det där blå lila ljuset fick jag av sanna, tack Sanna 

                                              

här kommer bilder från min pyjamas som jag fick i julklapp :)

                            

Det här är mina öronhängen som jag fick av min kompis Emilia L :) Jag blev jätte näöjd över dom. 


                           

Den här fick jag av mina kusiner Louise och josefine. Dom köpte den i New York och den kommer från affären victoria secret tror jag det stavas haha. Också följde det med tre tvåler och dom lukdade jätte gott. 

                         

Det här är mina pyjamas sockar som man kan ha till sin hello kitty pyjamas :) 


Kram Emilia Ha en trevlig kväll // Emilia <3 Love u

                                        
                                          

Kommentarer
Mormor

Ja, det var en riktig toppenjul med många fina julklappar. Och att få julkappar ända från New York var ju verkligen en jätteöveraskning.



Ha det bra vi hörs!

2011-01-05 @ 18:17:56
Sanna <3

Vsg! <3 xD

2011-01-08 @ 21:38:47 | http://sanisann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback