Julafton:)

På julafton var vi hos farfar och firade där den här julen. 'Det var jätte mysit. Vi åt jätte god mat och tomten kom och det var en vanlig tomte också komdet en tomtenisse det var en norsk tomte nisse :) 

                                      

Här kommer några bilder på julafton. Det här är jag på julafton och så här såg jag ut då på julafton :) Jag hann inte lägga ut på julafton för att jag var hos farfar och jag hade glömt sladen till kameran så jag kunde inte lägga ut dom här bilderna. 


                                     

Varje jul brukar vi alltid ha godisbord där man kan gå och ta när man vill ha godis :) Det var massor med chokladbollar också lite annat.

                                    

Här är julbordet det var jätte god mat på julafton jag gillade den jätte mycket.


                                   

Här kommer farfars julgrann och massor med paket. Det jag blev mest gladast över var att jag fick pengar pyjamas också lite små grejer.


Kommentarer
elin (:

lägg upp bilder på vad du fick i julklapp? :D

2011-01-05 @ 15:51:48 | http://elinbucht.blogg.se/
elin bergenstråhle

Vad mysigt ni verkar ha haft det! Hoppas allt är bra med er! måste komma och hälsa på er någon dag:)

2011-01-06 @ 21:13:39
Sanna <3

Vad snygg du är då<3 xD

2011-01-08 @ 21:41:38 | http://sanisann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback