Dagen

Hejhej :D

Idag har jag varit hemma och sutit på datorn hela dagen och inte gjort så mycket för att jag har varit sjuk :( Jag mådde dåligt inatt och kräcktes på natten när jag hade somnat det var inte kul :( men idag har jag sovit till klockan 11.50 och sen så när jag vaknade så hade min syster och pappa varit ute och åkt skoter och gjort ett spår till mamma så hon kan gå eller åka skidor där med hunden. Sen for mamma och åkte skidor på spåret som pappa och syster hade gjort med skotern. Sen var syster och pappa och åkte skidor själv sen när dom kom hem så var dom och tränade apport med hunden, sen var dom och handlade mat till middagen och nu sitter vi här i soffan och myser med familjen :D

Kram Emilia :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback