Stallet snart

Hej :)

Snart blir det stallet ska bara vänta till min syster kommer hem då ska vi äta middag och gå och ta på oss ridkläderna. Det ska bli kul på ridningen idag för att vi ska ha tolkning bakom häst och det ska super kul såg när min syster hade det förra gången hon hade ridning såg super kul ut. Hoppas verkligen att det blir kul.


På torsdag ska jag till min medryttar häst candy och syster ska rida hennes egen medryttar häst cassanova ska bli jätte kul längtar. Jag var hos candy i söndags då det var första gången jag red henne hon var jätte snäll och rida hon var snabbare i traven än den hästen jag gillar på BRK som heter Lina.


Tolkning betyder att man ska ha en eller två hästar man har en hästselle på hästen och då har man snörren sen har en madras och ett par skidor som man åker på man har två linner som man knepper fast på i sellen som hästen har på sig. På skidorna har man en grej man håller i och då spänner man fast det på sellen sm hästen har på sig det är samma som på när man har madrasen fast det är man håller i en grej när man åker skidor. Fast man åker på madrasen och håller i snörena som man har när man åker själv nerför en backe själv dom håller man i och styr när det kommer svängar.

Kram Emilia :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback