Stallet igår

Hej =)

idag har jag varit på skolan, på eftermiddagen så gick vi till mårängskolan för att i hade slöjd och då gick vi dit sen åkte jag med mina kompisar så dom kunde skjusa mig hem.

Sen igår gick det jättebra på ridningen när vi tolkade, det var jätte kul för att vi hade madras där bak och dom ökade galoppen på den snabbaste hästen som heter Chira, vi hade en två hästar, det var Chira och bellman. Chira är den snabbaste av dom för att bellman har så korta ben men han kunde och öka galoppen men gick då inte lika bra som på Chira.


Imorgon blir det och fara till min medryttarhäst Candy och min syster ska följa och rida hennes medryttarhäst Cassanova. Dom är så himla söta. Jag ska då rida Candy det blir en lugn ridning imorgon, eftersom hon har skadat sig för 1 och ett halvt år tror jag, så man måste var försiktig när man rider henne, hon är jätte mysig och rida längtar värkligen till imorgon =)

Ska lägga ut några bilder imorgon så ska ni få se hur hon ser ut och när jag rider, då kan ni också få se henne i stallet och när jag rider henne på bara bild =)

Kram emilia <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback