SPORTLOV!!

Hej

Äntligen är det sportlov :) Jätte skönt och skippa skolan och inte ha nå läxa blir att fara till candy måndag och onsdag nästa vecka och på måndag ska jag klippa mig bara topparna och luggen lite mer så ska lägga ut nån bild kanske om jag hinner blir nog att fara till candy sen ungefär efter jag har varit och klippt mig men blir och hämta min syster på BRK för hon har kurs och hon ville följa med till Candy. Jag ska nog rida henne det bror på vad det är för väde om det är kallt eller varmt :) jag får inte glömma att klippa mig på måndag men det kommer jag nog ihåg haha :) så himla skönt med sportlov :) vad tycker ni ?


Kommentarer
Sanna W.E <3

Skönt med lov igen xD kram <3

2011-02-25 @ 19:49:08 | http://sanisann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback