Dagen

Hej

idag har jag varit på skolan det var smått och gott till lunch :) vi hade slöjd som vanligt och då hade vi det på brönja för det var för kallt och gå ner till slöjden så då fick vi gå på brönja istället :) jag har träslöjd men det blev att jag fick sy slöjd istället för att tjejerna skulle vara i syslöjden och pojkarna på träslöjden.

Pojkarna var på syslöjden för läraren skulle skruva upp några grejer på nån maskin eller vad det nu var. Tejerna var då på syslöjden och vi gjorde ett bokmärke, jag gjorde en häst som bokmärke kan lägga ut den sen jag blev då nöjd med den jag gjorde den som min medryttarhäst eller jag försökte att likna henne :)

Men nu ska jag gå lite på facebook sen blir det och stänga av datorn och sen blir det säng är jätte trött. Imorgon blir det att fara till Candy men vet inte om jag ska rida det blir så kallt men får se hur många grader det är när jag åker dit och tar in henne och jag hoppas att det inte blir samma som förra gången då hennes sko hade böjt sig så då fick hovslagaren komma men då kom hon så fort hon kunde så då hann jag rida på henne men vi red bara en liten stund för att det var typ -29 grader när vi red och jag höll på frysaihjäll när jag red specielt om mina fötter men det var lite konstigt jag ahde tåvärmare men dom värmde inte det var gör kallt så då fick jag frysa istället och det var int så kul :/

Kram Emilia :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback