Kom med i reklamfilmen :)

Hello !

Jag har varit och filmat reklamfilmen, jag har gjort det för flera veckor sen men jag har inte hunnit bloggat så mycket. Jag kom dit den dagen på en torsdag var det man skulle vara där klockan 6.00 till eftermidddagen. Det började med att vi åkte dit och då så gick vi in i en buss och vänta tills vi skulle filma. Sen så kollade han som byte kläder och sånt hjälpte oss vad vi skulle ha för kläder och sånt. Sen var det dags och gå ut och börja kasta snöbollar. Vi var i två lag en på andra sidan vägen och ett lag på den andra sidan och då sa dom till när vi skulle börja kasta då kastade vi och då kom en bil körande förbi och då sa dom stopp så att vi skulle sluta. Sen tog vi 10 minuters vila i bussen och sen gjorde vi samma sak igen.









Så här såg det ut på inspelningen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback