Äntligen påsklov :)

Nu är det äntligen påsklov så vi ska till fjällen på onsdag eller jag kommer inte riktigt ihåg längtar jätte mycket till våran husvagn och att åka skoter och sånt. Idag har jag varit på skolan och vi har haft en show som hette sing star som man skulle sjunga och då var jag med så det gick jätte bra och då var det fyra bidrag som var med och då sen så skulle publiken rösta vem som dom tyckte var bra sen så skulle dom lägga lapparna i en låda sen räknade dom hur många det var. Deltagarna var Elias, jag, hilma, och Nellie heter dom. Den som kom 1 var elias 2:an var jag 3:an var hlima och 4:an var nellie :) Nu ska jag gå.


Kommentarer
Mamma

Mammas duktiga tjej =)

2011-04-16 @ 00:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback