Hello

Hejhej<3


Idag har jag varit på skolan och inte gjort så mycket, det är så tråkigt och vara på skolan. Efter skolan har jag varit med en kompis det var kul vi bakade med syster. Sen kl 18.00 åkte vi till Brönja för det var öppet hus det var kul felicia hade extra lektion på kvällen för att hennes klass och många klasser mer som skulle vissa för sina föräldrar hur dom jobbar i skolan och då var jag och min kompis med och var där det var jätte kul och då var vi på öppet hs som det heter. Vad skönt att det är helg nu snart så skönt önskar det var sommarlov eller nåt lov som är länge så jag inte kunde gå på skolan. Nästa vecka blir det och kanske vara med sanna så kul längtar hon frågade mig på skolan idag när vi var på öppethus vi köpte bullar där och nu har vi ätit upp dom också med mjälk till det var jätte gott. Nu är det Robinson och det är jätte kul och se på och imorgon kommer pappa hem och då är det idol jag längtar efter det, det är så kul och se på också ska jag äta godis vad gott<3 :)


Kommentarer
Sanna <3

2010-10-21 @ 20:40:54 | http://sanisann.blogg.se/
Sanna <3

Hej, du har jättefin blogg lillgumman <3

Älskar att läsa din blogg för du skriver så bra <3

Många kramar från Sanna <3 Älskar dej <3

2010-10-21 @ 20:42:41
Felle :D

Hej!!



Vilken fin blogg du har med fina bilder och texter :D



Syns om tre minuter :P



(eller kanske typ 30 sekunder) :D

2010-10-23 @ 20:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback