Hej!

Hej!

Nu är det äntligen kväll och dagen är snart slut. Har varit på skolan och haft slöjd sista lektionen och håller på med ett nyckelband som jag bara ska sy och kanske lite mer. Det var skönt och sluta skolan för jag var så himla trött och här sitter man i soffan och bloggar lite gran och jag har inte gjort så mycket idag. Nu är jag hemma själv syster är på stallet och mamma är ute med hunden och pappa han är i umeå nån stans och jobbar. Det är så skönt och lägga sig i soffan eller i sängen sen senare ikväll och se på nåt program som är på tv idag. Igår var det ridning och vi hade det vi behöver träna mer på och då hade vi galoppfatningar och jag hade en häst som heter Boss han är jätte snäll men han är rädd för kameror eller ska man säga blixt från kameror. Det var jätte kul och rida igår jag blev nöjd när jag fick boss men det gick snappt när vi galopperade för han var pigg då men det var bara kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback